Ahad, 6 September 2015

Mikrocip Mula Dipasang Pada Kulit Pekerja




Projek terbesar Illuminati dan Dajjal ialah mengawal seluruh aktiviti semua manusia di seluruh dunia melalui gelombang mikro yang diletakkan pada setiap badan manusia. Teknologi ini dipanggil RFID (Radio Frequency Identification).

Epicenter, sebuah syarikat di Sweeden telah mengamalkan konsep pemakaian mikrocip ini untuk semua pekerjanya. Para pekerja diberi pilihan untuk memakai mikrocip yang akan dipasang di kulit pada tangan.
Namun, Hannes Sjabald dari Swedish Biohacking Group mengatakan teknologi ini sangat berguna dan lebih cepat kerana ia tidak memerlukan pekerja sentiasa memasukkan kod dan password untuk menggunakan sesuatu.
Antara alasan lain Hannes ialah tentang amarannya terhadap tindakan-tindakan yang bakal diambil syarikat besar di masa akan datang. Katanya;
“We want to be able to understand this technology before big corporates and big government come to us and say everyone should get chipped – the tax authority chip, the Google or Facebook chip.”
Keadaan ini membuktikan bahawa di masa depan kelak, Illuminati tidak akan memaksa semua manusia seluruh dunia memakai mikrocip di tangan tetapi mereka (Illuminati) akan mencipta satu situasi yang menyebabkan masyarakat berpusu-pusu mendapatkan mikrocip tangan di kedai untuk menggunakan Facebook mereka.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...