Selasa, 17 April 2012

Pope membuka jalan bagi Dajjal

"Princes and nations will disappear without violence from the earth, the human race will become one family and the world the abode of reasonable men. Morality alone will bring about this change imperceptibly."
-- Adam Weishaupt (1748-1830)

Siapakah dia?

Pope Benedict XVI Dilahirkan sebagai Joseph Alois Ratzinger pada 16 April 1927,beliau adalah Pope yang pemerintah yang Ke-265 , berdasarkan jawatannya sebagai Bishop Rom, kepala Gereja Katolik dan dengan demikian beliau adalah Pemerintah Tertinggi di Vatican City. Beliau dilantik pada 19 April 2005 di sebuah konklaf kepausan dan dengan rasminya merayakan Misi Pelantikan Paus pada tarikh 24 April 2005, dan mengambil alih katedral, Basilika of St John Lateran pada tarikh 7 Mei 2005. Merupakan penduduk tempatan Bavaria, Pope Benedict XVI berjaya dalam perlantikannya sebagai Pope John Paul II.

Kebanyakan media melaporkan bahawa Joseph Ratzinger dibesarkan di Jerman dan kenyataan sebenarnya beliau adalah Bavarian. Beliau dilahirkan dan dibesarkan di rumah Bavarian Illuminati dan beliau juga dikatakan mempunyai kepentingan peribadi di dalam Secret Society yang ditubuhkan oleh Adam Weishaupt ( yang lahir sebagai seorang Yahudi, diangkat menjadi seorang Jesuit dan mengakhiri hidupnya sebagai anti-ulama pembaharu 'Anti-Clerical reformer ) pada tahun 1776. Pemilih Bavaria yang mengeluarkan pengumuman pemerintahan untuk penindasan dari Bavarian Illuminati pada 22 Jun 1784, yang kemudian diulangi dalam bulan Februari dan Ogos 1785, tetapi catatan sejarah menunjukkan bahawa Illuminati telah banyak menusup ke dalam Masonik Lodges dan dikatakan bahawa pada saat ini pengaruh mereka telah disebar ke seluruh dunia. Hal ini telah dicadangkan melalui Teori Konspirasi bahawa pengaruh Illuminati adalah terkuat dalam Masonic Knight Templar, di mana mereka masih membentuk sebuah kerahsiaan di dalam Secret Society.


Paus ini memimpin pergerakan dan menguasai hubungan gereja di seluruh dunia ,beliau juga berusaha untuk menyatukan semua agama di dunia ini agar menjadi satu dengan dirinya sebagai pemimpin. Apa yang mereka lakukan sebenarnya adalah untuk membuka pintu selebar-lebarnya bagi The Anti-Christ bagi meneruskan pimpinan yang seterusnya.




Bunyinya seakan cerita donggengan tetapi inilah kehidupan nyata yang bersekitaran semasa perlantikan Paus tempoh hari. Ianya tidak hanya melibatkan Knight Templar malah sejarah sebenar yang lain yang mana namanya begitu misteri dan legenda bahawa kebanyakkan orang tidak percaya bahawa mereka berasal dari Bavarian Illuminati.

Bavaria salah satu negara tertua di Eropah itu ditubuhkan sebagai tanah milik duke pada pertengahan abad pertama. Pada abad ke-17, Duke of Bavaria menjadi Putera-pengundi Empayar Rom Suci. Kerajaan Bayern wujud 1806-1918 dan sejak saat itulah Bavaria sebuah negara bebas (republik). Bavaria adalah negara Katolik yang didominasi dengan budaya yang berbeza. Bayern moden juga termasuk sebahagian daripada wilayah bersejarah Franconia dan Swabia.

Mereka menyebut “illuminati”, yang artinya “mereka yang menerima cahaya” atau “pencerahan”, dengan beranggapan mereka telah menerima petunjuk tatkala dibaptis ke dalam kepercayaan Katolik; mereka telah menerima karunia “cahaya” dalam arti kata lain “pencerahan nurani”.

Perkataan Illuminati bermaksud 1. Orang yang mengaku menerangi berkaitan dengan suatu subjek. 2. Illuminati - Setiap kumpulan mendakwa pelbagai khusus pencerahan keagamaan. Illmint latin, daripada daripada illmintus, asal daripada illminre, untuk menyalakan api. Lihat 'illuminate'.


Illuminati adalah kelompok yang sangat rahsia daripada pengamal okultisme yang sudah ada selama ribuan tahun dan menggunakan Kabala Yahudi sebagai salah satu garis panduan untuk menindas penduduk dunia hari ini. Ini bukan kelab orang muda atau sekelompok orang dewasa berusaha untuk mendapatkan beberapa kesenangan dalam hidup; ini adalah sesuatu yang jauh lebih besar dan jauh lebih menyeramkan. Ini adalah sebuah pertubuhan terstruktur dengan sangat baik yang terdiri daripada orang-orang di Tempat yang sangat tinggi. Orang-orang Super Kaya, yang berdiri di atas undang-undang kemanusiaan. KeBanyakan dari mereka ini tidak muncul di senarai orang terkaya di dunia - mereka adalah rahsia. Apa yang mendorong mereka adalah kuasa, wang dan pengawalan atas hidup dan kematian orang lain dan diri mereka sendiri.

Illuminati memiliki "enam disiplin latihan" dalam keluarga mereka. Ini adalah:

1. Ketenteraan
2. Kerajaan
3. Spiritual
4. Biasiswa
5. Kepemimpinan
6. Sains

Pembentukan Grand Lodge di London pada 1717 (dipimpin-alih oleh pilihan "Grand Master") meletakkan asas bagi Freemasonry Inggeris. Ada tiga darjah permulaan: Entered Apprentice, Fellow Craft dan Master Mason, masing-masing dengan kuasa masing-masing sehinggalah upacara dan mendedahkan rahsia. "Scotland Masonry", yang berkembang di lodge semi-independen di seluruh Eropah dengan banyak tambahan darjah.

Adam Weishaupt melengkapkan pembelajarannya dalam 'secret society' dengan menjadi seorang mahasiswa di sebuah perguruan tinggi Jesuit. Dia menolak sebahagian besar dengan tegas keyakinan Jesuit , gaya tarikannya lebih ke arah pemikir Pencerahan yang mempromosikan ateisme, rasionalisme, materialisme dan egalitarianisme - seperti d'Holbach, dan Helvetius. Sebagai seorang profesor di Universiti Bavaria Ingolstadt dia pasti telah menemukan persekitaran agak menyesakkan sepanjang kontroversi masalah utama pada saat buku yang ditulis oleh seorang non-Katolik boleh dibiarkan ( buku oleh pengarang Pencerahan larangan mutlak berada di bawah penapisan ).

Weishaupt bergabung dengan Freemason pada tahun 1774, tetapi dengan kecewa keluar dari pertubuhan itu. Pada hari pertama di bulan Mei, 1776, Weishaupt menubuhkan sebuah rahsia Order of Illuminati ( yang dibina di atas asas rahsia masyarakat mahasiswa ) yang terdiri daripada 5 ahli yang ditujukan untuk mempromosikan kesetaraan & rasionaliti, terutama melalui pembelajaran. Pada 1779 ada jajahan Order Bavaria dalam lima bandar, perpustakaan rahsia yang terdapat banyak diselupkan sastera dan keahlian bernombor 54. Members semua dianggap memprakarsai, dan mereka harus dibawa perlahan-lahan ke nilai yang lebih tinggi pengetahuan dengan terlebih dahulu membaca moralis klasik, dan hanya akhirnya rasionalis & materialis. Kegiatan Order dilakukan di bawah nama anggapkan (Weishaupt disebut dirinya sendiri "Spartacus") dan hanya memprakarsai tertinggi bisa belajar dari Secret Pengarah (yang "Areopagus") yang tahu identiti pengasas dan sejarah yang benar & bertujuan Order.

Pada tahun 1777 Weishaupt telah kembali memasuki Freemason dengan harapan untuk memperoleh pengetahuan yang berguna untuk dirinya sendiri dan dengan harapan membuka ruang untuk ahli baru. Dengan peraturan asal atau tujuan merubah segala idea yang disusun untuk ahli Illuminati untuk menembusi Masonik tahap tertinggi dan menguasai Lodge-lodge asal. Dengan cara ini, kaum Mason menerima idea-idea Illuminati boleh dimulai ke dalam Order tertinggi dan kurang menerima ahli kiri dan Orders yang ke bawah .

( Tahun 1777 merupakan tahun yang sangat simbolik pada Dajjal dan dikatakan pada tahun inilah Dajjal sudah mula meluaskan pengaruhnya untuk memunculkan dirinya dan pada 1827 perancangan untuk menjatuhkan Khilafah Othmaniah di tulis yang di panggil 'White Paper')

Persoalannya adakah Penyiasat Kudus masih mengejar Ksatria Templar selepas tujuh abad? Bolehkah masyarakat rahsia yang kuat telah menyusup ke dalam Gereja Katolik dengan cara yang sama Illuminati Freemason menular, sebagaimana telah diakui oleh para sejarawan? Jawapan atas soalan-soalan ini mungkin tetap menjadi misteri. Tetapi soalan itu sendiri akan tetap bermain dalam kehidupan sehinggalah kumunculannya yang sebenar....


New Jerusalem Covenant Project sentuhan terakhir telah ditempatkan di State of Baitulmuqaddis.Di antara 1985-2010, senario seterusnya akan berjalan mengikut situasi seperti yang telah dirancangkan :

* Islam dan daerah Yahudi di Baitulmuqaddis akan digabungkan dengan Kristian untuk mewujudkan New Jerusalem Covenant.

* Semua agama di dunia akan bersidang untuk merayakan tiga (3) festival keagamaan secara serentak:

1. Festival of Goodwill - biasanya pada Mei-Jun.

2. Festival of Easter - biasanya pada bulan April ( Memperingati kelahiran baru sebagaimana dicontohkan oleh Penganut Kristian - Jesus Christ bagi Penganut Kristian )

3. Festival of Wesak - biasanya pada bulan Mac ( Merayakan kelahiran Buddha )

Perayaan ketiga-tiga Festival ini digabungkan dan akan menwujudkan The New World Order Relegion and Spiritual seiring sepertimana yang telah di cita-citakan oleh PBB.


666

Turut menyatakan tentang siapakah pemimpin puncak agama gabungan ini yang telah direncanakan .


Orang ini menunjukkan sebuah lereng yang di bina oleh Israel di mana boleh merosakkan struktur kedudukan masjid Al-Aqsa

"Menunggu masa yang tepat yang akan tertulis di dalam lipatan sejarah Paus akan mengunjungi Persatuan gabungan Yahudi / Kristian / Muslim daripada Baitulmuqaddis untuk mengumumkan bahawa semua agama harus digabungkan menjadi satu. Tindakan inilah yang kemudiannya akan mengakhiri kebuntuan di Timur Tengah."
________________________________________________________

seandainya jika anda sedang sibuk teruskan membaca hatta jika anda terlalu sibuk sekalipun!!!




Para setan-setan memanggil ini sebagai konvensyen di seluruh dunia iblis. Dalam pidato pembukaannya ia berkata, "Kita tidak bisa menjaga orang yang hidup bertuhankan yang maha esa daripada pergi ke rumah-rumah tuhan mereka. Kita tidak bisa mencegah mereka membaca kitab-kitab dari tuhan mahupun utusan tuhan mereka dan mengetahui kebenaran. Kita bahkan tidak bisa mencegah mereka membentuk hubungan baik dengan penyelamat mereka. Begitupun mereka mendapatkan hubungan dengan para alim di antara mereka maka akan rosak kuasa kita atas mereka . Jadi biarkan mereka pergi ke rumah-rumah tuhan mereka; biarkan mereka menikmati juadah makan malam mereka tetapi curi waktu mereka, sehingga mereka tidak punya waktu untuk mengembangkan hubungan yang nyata dengan para alim ulama mereka. "Ini adalah apa yang saya ingin anda lakukan", kata si setan. "Alihkan mereka daripada kebenaran yang sejati dari memelihara hubungan yang amat diperlukan sepanjang hari!" Bagaimanakah kita akan melakukan ini? "Teriak Syaitan." Buat mereka sibuk di waktu terluang mereka dan mencipta tatacara hidup yang tak terhitung jumlahnya untuk menduduki fikiran mereka, " dia menjawab ;

1.. Menggoda mereka untuk belanja, belanja, belanja, dan meminjam, meminjam, meminjam.

2.. Memujuk para isteri untuk pergi bekerja selama berjam-jam dan para suami untuk bekerja 6-7 hari setiap minggu, 10-12 jam sehari, sehingga mereka mempunyai gaya hidup mereka yang kosong.

3.. Jauhkan mereka daripada menghabiskan waktu bersama anak-anak mereka. Sebagai memecahkan keluarga mereka dan jadikan rumah mereka sebagai tiada jalan keluar daripada tekanan kerja!

4.. merangsang minda mereka sehingga mereka tidak bisa mendengar bahawa 'masih ada suara kecil yang memanggil mereka.

5.. Memujuk mereka untuk memainkan radio atau pita rakaman mahupun cd tatkala saja mereka memandu ...dan terus menjaga akan TV, VCR, CD ,DVD dan PC mereka terus-menerus di rumah mereka dan memastikan bahawa setiap kedai dan restoran di dunia bermain muzik yang tidak berunsur keagamaan terus-menerus. Ini akan selasai permasalaahan fikiran mereka dan memutuskan ingatan mereka kepada pencipta mereka.

6.. Isi meja kopi dengan majalah dan surat khabar. Pikulkan fikiran mereka dengan berita 24 jam sehari. Menyerang mereka saat memandu dengan carta lagu kegemaran mereka . Banjiri peti surat mereka dengan longgokan persuratan, mail order catalog, loteri, dan segala macam surat berita dan promosi percuma menawarkan produk, perkhidmatan dan harapan palsu.

7.. Tetap kurus, model cantik di majalah dan TV jadi suami mereka akan percaya bahawa keindahan lahiriah yang penting, dan mereka akan menjadi tidak puas dengan isteri mereka.

8.. Menjadikan isteri mereka terlalu lelah untuk mengasihi suami mereka di malam hari. Beri mereka sakit kepala juga! Jika mereka tidak memberikan apa yang suami mereka perlukan, mereka akan mula mencari di tempat lain. Yang akan memecahbelahkan keluarga mereka dengan cepat!

9.. Berikan mereka model pejuang untuk mengalihkan perhatian mereka dari mengajar anak-anak mereka arti pembela agama yang sebenarnya.

10.. Memberi mereka Easter Bunny sehingga mereka tidak akan berbicara tentang kebangkitan dan kuasa atas dosa dan kematian.

11.. Bahkan dalam rekreasi, biarkan mereka menjadi berlebihan ... setelah mereka kembali daripada rekreasi mereka kelelahan. Jauhkan mereka terlalu sibuk untuk keluar di alam dan merenungkan ciptaan tuhan. Hantar mereka ke taman hiburan!, Kegiatan sukan, drama, konsert, dan filem sahaja.

12.. Jadikan mereka sibuk, sibuk, sibuk! Dan ketika mereka bertemu untuk persekutuan rohani, mereka akan meninggalkan dengan hati nurani bermasaalah.

13.. Bagi mereka yang menolak semua godaan televisyen dan kegiatan duniawi, sogokkan hidup mereka dengan begitu banyak alasan yang baik bahawa mereka tidak punya waktu untuk bermohon pada tuhan. Segera mereka akan bekerja dengan kekuatan sendiri, mengorbankan kesehatan mereka dan keluarga demi kebaikan penyebabnya.

" Ia akan berhasil! Pasti akan berhasil!! "

Itu hanya rencana! Setan-setan pergi dengan penuh semangat untuk tugas-tugas mereka di mana-mana menyebabkan manusia kini tidak mempunyai masa untuk Tuhan mereka atau keluarga mereka, dan mempunyai sedikit atau tidak ada masa untuk memberitahu orang lain tentang kuasa tuhan untuk mengubah kehidupan. Saya kira pertanyaannya ialah, syaitan telah berjaya di dalam perancangannya ? Anda menjadi hakim! Adakah anda "sibuk" .

-------------------- Semua ini adalah perencanaan setan untuk melekakan manusia yang ingin kepada tuhan agar kita terus leka dibuai keseronokkan ciptaan mereka hinggakan kita lupa akan kebahagiaan yang kekal abadi. Perancangan ini seterusnya akan membawa kepada kealpaan mengenai tuhan hinggakan suatu masa manusia sudah tidak tahu hendak membezakan Tuhan dengan DAjjal yang dilaknat.

Rencana Tata Dunia Baru panggilan agama global dan Pope Roman Catholic untuk menjadi pemimpin agama atas kedatangan ANTI-Christ . Oleh kerana itu beiau akan memaparkan Satanic Twisted Cross Crucifix ketika beliau melawat Holy Land . The New World Order akan tiba! Setelah anda memahami apa New World Order ini sebenarnya dan bagaimana ia sedang dilaksanakan secara berperingkat anda akan merasai perubahan di sekeliling anda, Awas !


Pope bersama salib bengkok lambang satan


“And the woman was arrayed in purple and scarlet color (official Vatican colors), and decked with gold and precious stones and pearls (the Vatican is filthy rich), having a golden cup in her hand full of abominations (the Holocaust, inquisitions, etc.) and filthiness of her fornication: And upon her forehead was a name written, MYSTERY (very few people realize where the Catholic religion started), BABYLON THE GREAT, THE MOTHER OF HARLOTS (who seduce people into their damnable religion) AND ABOMINATIONS OF THE EARTH” —Revelation 17:4,5

Kepura-puraan Katolik yang kononnya mengaku mengenal akan Tuhan tetapi melakukan perkhidmatan kepada Syaitan dengan mengabaikan perintah tuhan mereka untuk menjaga tradisi orang-orang yang menghina Katolik bahkan mereka memanggil in sebagai "TRADISI." Semangat ANTICRIST Babel pagan purba hidup dalam upacara dan kutukan terhadap agama Katolik Rom. Sekarang agama palsu, Babilon kuno hidup dalam agama Katolik, disamarkan dengan nama Kristian. Sungguh Syaitan terkutuk ! Seandainya hari ini dikaji dengan sebenarnya tentang awalan Kristian ini pastinya mereka juga akan merasa terhina dengan pegangan yang di bawa oleh pimpinan mereka ini.






Perhatikan Halo sekitar Mary (terutama kepalanya). Yang adalah amalan penyembah berhala yang melambangkan dewa Katolik (bahawa dia adalah sama dengan tuhan ). Orang Babel menyembah benda yang sama kepada Ratu Surga. Maria adalah BUKAN dewa seperti yang sembah mereka ia adalah seorang yang normal seperti juga wanita-wanita lain. Ya saudara sekalian, Setan tentu bekerja di Vatican dan pertubuhan-pertubuhan Katolik di seluruh dunia. Walaupun sebahagian besar umat Katolik akan menyangkal menyembah Maria, bukti mengatakan sesuatu yang sangat berbeza! Mereka membongkokkan diri dan benar-benar berdoa dalam nama "Mother Maria" untuk sebuah patung Maria. Ini adalah penyembahan berhala! Mereka berbohong. Tuhan telah jelas menerangkan dalam firman-Nya bahawa Ia TIDAK akan berkongsi kemuliaan-Nya dengan orang lain .

Washingtom Monument

Obelisk adalah tahap phalik (zakar) simbol-simbol yang berkaitan dengan dewa Matahari Mesir, Osiris. 4 sisi dari Washington Monument diselaraskan dengan arah mata angin (yakni, timur, barat, utara, dan selatan). Di lantai dasar setiap sisi monumen ukuran 55,5 kaki panjang, yang sama dengan 666 inci. Tinggi obelisk adalah 555,5 kaki, yang sama dengan 6.666 inci.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...