Ahad, 3 Jun 2012

Nano Robot Dan Projek L.U.C.I.D



Bagi menguasai pemikiran manusia pada jarak jauh, Dajjal melalui agen-agennya telah memperkenalkan sejenis robot paling kecil di dunia yang diberi nama Nano Robot. Saiz robot ini bukanlah sebesar kotak rokok tetapi lebih kecil daripada bakteria. Anda kurang percaya?

Teknologi ini telah pun dikenalpasti dibangunkan oleh jurutera-jurutera Hitachi Corp. Namun begitu, perkembangannya tidak dapat dihalang dan sekarang ini boleh dikatakan hampir semua syarikat sama ada kecil atau besar meneroka teknologi baru ini. Cuma apa yang membimbangkan ialah ada beberapa syarikat gergasi antarabangsa meneroka teknologi ini untuk kegunaan pihak Illuminati bagi mencapai matlamat New World Order.

(Gambar) Editor majalah Popular Science mengatakan nanorobot sebagai “Incredible shrinking doctors”.

Sebelum membangunnya teknologi nano robot, suatu pra-teknologi untuk nano robot telah pun dihasilkan iaitu Nano Transistor. Teknologi nano transistor mula dibangunkan oleh pakar-pakar saintis dari Korea yang mana telah berjaya menukar mitos sains fiksyen ke dalam dunia sains teknologi sebenarnya. Tidak lama kemudian, saiz robot telah berjaya dikecilkan lagi dari bentuk transistor kepada bentuk sel nano.

Menurut Dr. Eric Drexton, “… nanomachines, or biological robots, injected in human bodies, can be programmed to recognize and kill cells,” . Ini bermakna secara tidak langsung ia boleh mengikut saliran darah ke otak dan membentuk suatu arahan dalaman kepada otak seseorang mengikut fail-fail yang di muat naik (upload) ke dalam robot tersebut.

Kenyataan Dr. Eric disokong oleh pakar elektronik dari Hewlett Packard Corp. iaitu Phil Kuekes. Beliau mengatakan, “Intelligent nano-scale devices will, in a few years, be injected into the human body,”. Sekarang nyatalah kawalan ke atas masyarakat tidak hanya melalui dasar-dasar kerajaan dan undang-undang tetapi juga melalui kawalan pemikiran yang siap dirancang.

Ciri-Ciri Nano Robot

  • Saiznya 50,000 kali lebih kecil dari saiz rambut
  • Lebih kecil dari bakteria
  • Mempunyai ingatan terbina dalam (built-in memory 126kb)
  • Pergerakannya berasaskan frekuansi ELF
  • Central Processing Unit (CPU) dikeluarkan oleh Hitachi Corp.

Kelebihan Nano Robot

Robot ini berupaya membunuh sel-sel darah putih melalui operasi cengakamannya. Misi robot nano ini ialah memastikan individu yang telah disuntik mengikut arahan yang diberikan. Jika sekiranya gagal, maka robot nano ini akan diarahkan oleh pusat kawalan untuk menyerang bahagian jantung atau paru-paru. Akibatnya, individu yang menjadi mangsa tersebut akan mati seolah-olah terkena serangan jantung atau sesak nafas.

Proses Penyebaran Nano Robot

Oleh kerana terlalu kecil, maka keupayaannya amat tinggi. Nano robot boleh diletakkan di merata-rata tempat sama ada di atas wang kertas, badan manusia atau apa-apa sahaja. Projek yang dibangunkan oleh pihak Illuminati ini membuat suatu ujikaji dengan memasukkannya ke dalam botol vaksin. Tujuannya adalah untuk memastikan vaksin yang disuntik akan turut serta memasukkan Nano Robot ke dalam saluran darah seseorang.

Untuk melaksanakan matlamat ini, jurutera-jurutera komputer Illuminati akan memasukkan fail-fail berkaitan tingkahlaku yang dirancang, misalnya ‘Operasi bunuh diri’ ke dalam memori nano robot yang beribu-ribu bilangannya. Selepas itu, robot-robot dimasukkan pula bersama ubat-ubat vaksin pencegah penyakit yang biasa diambil masyarakat, contohnya vaksin cacar atau demam campak.

Apa Yang Perlu Kita Bimbang?

Kita bimbang, kejadian bom berani mati yang berlaku di Iraq adalah berpunca dari suntikan-suntikan yang diberikan oleh pihak palang merah PBB. Kita juga bimbang, bahawa semua botol-botol vaksin yang mengandungi nano robot yang telah diprogramkan itu sampai kepada masyarakat kita di Asia melalui pengimport-pengimport ubat tempatan.

Kita juga bimbang robot-robot tersebut dimasukkan ke dalam rokok-rokok yang terjual dalam negara kita. Ini kerana, 90 peratus penjenayah yang ditahan polis di seluruh dunia adalah dikalangan mereka yang merokok. Dan yang paling membimbangkan adalah CEO Syarikat Rokok Antarabangsa iaitu Benson & Hedges sendiri tidak menghisap rokok, seolah-olah beliau tahu apa yang terkandung di dalamnya.

Dan yang paling kita bimbang ialah kemungkinan pemimpin-pemimpin Islam yang dijemput menghadiri makan malam (dinner) di White House telah diberikan nano robot melalui makanan hidangan mereka. Ini kerana, ketua tukang masak untuk keluarga presiden di White House ialah seorang Rabbi Yahudi.

Perancangan Dajjal untuk menguasai manusia melalu penggunaan nano robot ini dipanggil Project L.U.C.I.D atau The Beast 666 Universal Human Control System.

Wallahu’alam.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...