Ahad, 3 Jun 2012

Siapa Manusia Yang Paling Jahat?

(kiri) David Rockefeller Sr. (Kanan) Airel Sharon

(Kiri) George Bush Jr. (Kanan) Lord Jacob Rothschild

(Kanan) Arnold Schwarzenegger (Kanan) Sharon Stone

Antara antara 6 wajah di atas

Siapakah paling anda benci?

Siapakah paling anda suka baca beritanya?

Siapa yang paling anda kenali?

Bagi yang tidak mendalami ilmu konspirasi Yahudi, jawapan yang paling majoriti diperoleh untuk soalan Siapa Paling Anda Benci? Ialah George Bush dan Airul Sharon. Manakala soalan “Siapa paling anda suka baca beritanya? Arnold Swazernegger dan Sharon Stone dan soalan Siapa paling anda kenali? Jawapannya Bush, Sharon dan Arnold.

Dua gambar lagi iaitu Rockefeller dan Rotschild langsung tidak dikenali malah hampir tidak pernah dengar.

Inilah realitinya…

Apabila kita kurang membaca dan kurang menyelidik dalam hal-hal politik antarabangsa, maka pemikiran kita hanya akan kaku dan bergerak dalam linkungan maklumat-maklumat dalam akhbar-akhbar tempatan. Sedangkan akhbar-akhbar tempatan yang mengambil secebis berita luar sebagai hiasan bukannya untuk mendidik pemikiran pembaca ke arah lebih kritis.

(Gambar) Pada 1836, paderi Yahudi iaitu Rabbi Kalischer telah menyarankan Rothschild melabur dalam hartanah di Palestin.

Berbalik kepada 6 gambar tadi, bagi penyelidik-penyelidik konspirasi Yahudi, orang yang paling jahat ialah Rotschild dan Rockefeller. Manakala George Bush dan Sharon adalah pengikut kepada Rotschild dan Rockefeller, sementara Arnold pula hanyalah barua Yahudi yang menurut perintah. Pelakon Sharon Stone pula adalah hamba paling rendah dalam status organisasi Yahudi.

Mengapa Rotschild dan Rockefeller paling jahat?

Kedua-dua makhluk ini merupakan benih dari keturunan Yahudi asli yang mana bertanggungjawab di atas masalah-masalah eknomi dunia dan juga peperangan dunia. Kedua-dua mereka memiliki kekayaan yang tiada had, namun kekayaan mereka disembunyikan oleh majalah FORBES dan diletakkan dengan nama yahudi lain iaitu Bill Gates. (Bill Gates juga seorang Yahudi sejati)

Kekayaan Rotschild dan Rockefeller adalah diperoleh secara turun temurun semenjak zaman sebelum lahirnya Nabi Muhammad SAW.

Menurut kebanyakan penyiasat konspirasi, keturunan Rothschild adalah dari nasab salah seorang Bani Israel yang mengikut Nabi Musa a.s. merentas laut Merah kerana dikejar Firaun. Keturunan nenek-moyang Rothschild ini jugalah yang berpaling tadah kepada Nabi Musa dan Nabi Harun dengan mengikut kata-kata dusta Samiri (Dajjal) agar menyembah patung lembu.

Rothschild dan Rockefeller diyakini sebagai Yahudi dari suku Ashkenazim iaitu sama keturunannya dengan Karl Marx, Hitler dan Albert Pike. Mereka menguasai seluruh ekonomi dunia termasuk Jepun. Persoalannya, bagaimana kedua-dua mereka menguasai dunia? Itu adalah cerita panjang yang mana anda perlu menyelongkar semula sejarah berlakunya Revolusi Perancis, Amerika, Rusia dan beberapa negara Eropah lain.

(Gambar) Arnold bersama Kurt Waldheim.

Sebenarnya semua gambar-gambar diatas adalah selebiriti terkenal yang berdarah Yahudi Eropah. Misalnya, Arnold Swarzenegger sebenarnya adalah Yahudi kelahiran Austria. Bapanya pula iaitu ahli Parti Nazi Austria yang pernah menjawat jawatan penting dalam pasukan keselamatan Austria.

(Gambar) Billionaire Amerika Warren Buffett, Gobenor California Arnold Schwarzenegger dan Lord Jacob Rothschild (manusia terjahat) sedang bersiar-siar Rothschild Estate di Scotland.

Pendedahan yang membuktikan Arnold adalah penyokong gerakan Nazi bawah tanah ialah ketika berlangsungnya hari perkahwinannya. Semasa majlis tersebut Arnold telah menjemput Kurt Waldheim iaitu bekas penjenayah perang Austria yang berkecimpung dalam dunia Nazi. Waldheim juga bertanggungjawab dalam mencetuskan Perang Dunia Kedua melalui gerakan bawah tanahnya.

Kesimpulan

Kita boleh membahagikan dunia seperti berikut:

Negara dunia mengikut telunjuk PBB, manakala PBB mengikut Amerika, Amerika ditadbir oleh Bush, manakala Bush tunduk kepada arahan David Rockefeller dan Jacob Rothschild. Kemudian kedua-duanya menurut arahan siapa?….. sudah tentu Dajjal.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...