Selasa, 16 September 2014

Secret Society- Siapa Manusia Utama Di belakang Dajjal




globalist-jews

Sebelum saya mulakan artikel ini mari kita berkenalan dengan keparat-keparat Yahudi yang melaksanakan New World Order. Di sini saya telah ‘list’kan 12 orang dari mereka.
  1. Lord Jacob de Rothschild
  2. Nathaniel Rothschild
  3. Baron John de Rothschild
  4. Sir Evelyn de Rothschild
  5. David Rockefeller
  6. Nathan Warburg
  7. Henry Kissinger
  8. George Soros (Siapa tidak kenal makhluk perosak ini)
  9. Paul Volcker (Penasihat Ekonomi Obama)
  10. Larry Summers (Penasihat Ekonomi Obama)
  11. Lloyd Blankfein (CEO Goldman Sachs)
  12. Ben Shalom Bernanke (Master The Fed – Federal Reserve)
Artikel sebelum ini tentang perbualan bishop ada mendedahkan tentang Mayor Rothschild yang telah ditugaskan untuk menjalankan projek mereka, iaitu dengan mewujudkan riba dalam kehidupan kita seharian. Walaupun banyak keraguan di dalam ceritanya, tetapi bak kata pepatah, ambil yang jernih bunag yang keruh. Dan jika kita perhatikan daripada 12 keparat Yahudi di atas 5 daripada ialah dari 2 keluarga, iaitu Rothschild dan Rockefeller. Siapa sebenarnya mereka? Artikel kali ini kita akan berkenalan dengan lebih lanjut siapa itu Keluarga Rockefeller, Rotchild dan Hitler.

rocky
Rockefellar Bloodlines
Keturunan ini memainkan peranan yang cukup besar dalam menjayakan agenda Dajjal melalui Illuminati dan Freemason sejak sekian lama. Mereka juga menguasai semua gereja Kristian dan berselindung disebalik agama pagan yang diperbaharui dengan mencemarkan nama Nabi Isa dan dengan menghina Allah melalui konsep trinity pagan yang digunapakai dalam agama Kristian.
Rockerfeller adalah nama besar dalam Top 13 daripada lebih 1,500 keturunan Illuminati yang ada di dunia hari ini. Keturunan Rockerfeller juga berperanan mengendalikan lebih 200 hingga 1,000 operasi sumber dana rahsia kepada pakatan-pakatan rahsia yang berlarutan sejak zaman berzaman.
rock1
Rockefellar Bloodlines
Keistimewaan keturunan Rockerfeller di Amerika ialah, mereka tidak pernah membayar walau satu sen pun kepada kerajaan Amerika dan diberikan pengecualian cukai sejak 1970-an atas sebab peranan besar yang dimainkan dalam menghidupkan gerakan Illuminati di bawah kerajaan Amerika. Mereka memainkan peranan seperti:
  1. Menyediakan sumber dana seperti Sealantic Fund kepada seminar-seminar sains tulen yang menidakkan konsep ketuhanan secara tersembunyi.
  2. Menyediakan sumber dana kepada universiti-universiti untuk menjalankan kegiatan pendidikan seperti mengendalikan The Union Theological Seminary yang membincangkan unsur-unsur logika dengan kepercayaan sehingga menjerumuskan golongan cendekiawan ke arah pemikiran yang akhirnya tidak mendukung fahaman keagamaan, ia adalah strategi brain-wash.
  3. Menyediakan dana untuk penubuhan agama-agama baru berpaksikan tuhan selain Allah seperti Scientology, Cao Dai, Lucis Trust dan sebagainya.
  4. Menentukan siapa yang berhak diketengahkan melalui media atau dijatuhkan melalui media di Amerika dan Eropah.
  5. Menggerakkan gerakan anti agama menerusi muzik Black Metal dan lain-lain kaedah.
Keturunan Rockerfeller berperanan sebagai pengawal yang mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan, tetapi tidak memiliki firma media, bank atau menduduki kerusi kerajaan.
2162
Rothschild Bloodline

Menerusi buku The Shadow of a Great Man, Lord Rothschild menceritakan mengenai sepucuk surat yang dikirim Davidson kepada Nathan Rothschild bertarikh 24 Jun 1814 yang bertulis dan diterjemahkan ke bahasa Melayu berbunyi:
…selagi sesebuah house (kerajaan) itu milik kamu dan selagi kamu bekerjasama dengan saudara-saudara kamu, tidak akan ada satu house pun di dunia ini yang mampu menandingi kamu atau menjejaskan kamu atau mengambil kesempatan ke atas kamu, kamu bersama saudara-saudara kamu pula akan mengambil alih dan membuat house-house baru di serata dunia…
Lord Rothschild juga melalui bukunya menceritakan tentang sepucuk surat lagi yang dikirim oleh Saloman Rothschild kepada Nathan Rohschild pada 28 Februari 1815 yang berbunyi:
…Kita adalah seperti mekanisme (peralatan) dalam sebuah jam tangan, di mana setiap bahagiannya adalah penting..
Ia merujuk kepada pengaruh dan peranan keturunan Rothchild dalam menggerakkan agenda sulit terutama penubuhan house (kerajaan) baru iaitu Israel.
star-of-david
Star of David
Simbol Star of David pertama sekali digunakan keturunan Rothschild bagi mewakili simbol enam pintu dunia syaitan berbentuk tiga segi (enam piramid di permukaan segi enam) bagi tujuan pemujaan. Sejak Zaman Gelap Eropah, simbol bintang berbucu enam (hexagram) dan bintang berbucu lima (pentagram) kerap digunakan oleh pengamal sihir Eropah, juga digunakan ahli sihir Kabbalah, juga Druids, juga Witches dan juga Satanis dan juga sejak zaman Arab Jahiliah.
Maka pada tahun 1822, simbol pentagram dan hexagram dijadikan simbol untuk mewakili pergerakan Satanis disebabkan simbol itu telah sebati dengan pintu dunia syaitan disebabkan digunakan sebagai medium sihir sejak zaman berzaman, ia tetap mampu menjadi elemen sihir walaupun diterbalikkan.
red shield sod
Red Shield
Keturunan Yahudi yang menggunakan nama Rothschild bermula di Jerman pada kurun ke-17. Nama Rothschild terbentuk daripada istilah red-shield (perisai merah) iaitu simbol hexagram berwarna merah yang menjadi simbol sihir Kabbalah (agama mistisism yang menjadi amalan warisan Yahudi sesat) dan kerap digunakan dalam ritual Kabbalah sekitar kurun ke-17. Ia bermula apabila perbuatan Mayer Armschel Bauer yang suka menggantung hexagram merah di dinding rumah dilihat oleh Mayer Amschel Bauer, lalu Bauer menamakan hexagram merah itu sebagai red-scheild. Sejak itu keluarga Bauer dikenali sebagai Redscheild lalu menjadi Rothschild sebaik berhijrah ke England dan Amerika.
Seorang penulis, Alice Bailey melalui bukunya A Treatise On White Magic mukasurat 412 menjelaskan hierarki Satanism Illuminati yang wujud sejak zaman tamadun Babilon digerakkan menerusi sumber kewangan daripada ‘the hidden financial group’ yang menguasai semua kegiatan ekonomi dan perdagangan dunia bermula abad ke-16.Bailey juga merekodkan bahawa pada 1836, seorang Yahudi bernama Zevi Hirsch Kalischer menemui keluarga Rothschild bagi merangka plan penguasaan ekonomi Eropah dan dunia menerusi agenda besar. Malah, Zevi juga bersama Rothschild merangka satu plan terancang perlu dibuat bagi menubuhkan sebuah negara Yahudi Israel berpaksikan ideologi Yahudi Babilon dan Zionis.
Apabila idea itu mula disebarkan secara sulit kepada orang Yahudi sekitar Eropah, golongan Yahudi Ultra-Ortodox bagaimanapun bangkit menentang dasar Zionis yang dibawa Zevi dan Rothschild. Idea penubuhan negara Israel ditentang oleh golongan ortodox kerana tiada istilah tanah yang dijanjikan dalam ajaran ortodox.
Penentangan golongan ortodox inilah yang membawa kepada peristiwa holocaust oleh tentera Nazi terhadap Yahudi Ortodox. Golongan ini dibunuh disebabkan tidak menyokong gagasan penubuhan negara Israel, dan juga dibunuh kerana golongan ini cuba memberitahu dunia mengenai agenda jahat Zionis.
Charles T.Russel
Charles T.Russel
Pada 1891, sumber Freemason merekodkan Charles T.Russel (salah seorang keturunan Illuminati) yang berada di Palestin mengirim surat kepada Lord Rothschild di mana isi kandungan surat itu ialah mengenai strategi untuk membuka tanah Yahudi di wilayah Palestin dan mengambil alih secara teratur setiap wilayah bermula Sungai Nil di Mesir hingga Sungai Tigris di Iraq. Malah surat itu juga menggariskan beberapa strategi kewangan dan sumber dana untuk menjadikan rancangan negara Israel sebagai satu realiti. Juga, merancang membentuk ideologi anti-agama dan New World Order menerusi komunisme.
Keturunan Rothschild yang merupakan tycoon besar dalam perniagaan dan perdagangan di Jerman menjadi penyumbang dana terbesar dalam setiap agenda sulit Yahudi sejak abad ke-16. Malah, keturunan ini yang mempunyai pertalian darah dengan keturunan Hitler pada abad ke-20 juga menjadi penyumbang dana terbesar kepada Nazi, Amerika, Jepun, Britain dan Eropah dalam menjayakan agenda Perang Dunia Kedua yang berakhir dengan penubuhan negara Israel dan United Nations (Pertubuhan Bangsa Bersatu/PBB).
Sejarah Dunia adalah satu Pembohongan: Hitler adalah keturunan Rothschild.
Sejarah Dunia adalah satu Pembohongan: Hitler adalah keturunan Rothschild.
Penulisan sejarah hari ini sebenarnya ditulis oleh golongan orientalis dan evangelis yang pro-Mason dan pro-Yahudi di Eropah dan Amerika. Penulisan sejarah oleh golongan ini juga banyak menyembunyikan fakta, teknik penulisannya boleh dikatakan sama seperti teknik penulisan Bible yang mempunyai banyak versi dan percanggahan antara setiap satu.
Sejarah yang diajar di sekolah dan dibaca melalui buku-buku tulisan Barat adalah pembohongan. Sejarah yang mereka tulis supaya kita baca adalah supaya mereka dapat menguasai pemikiran kita (mind control) dan supaya kita berfikir seperti mereka mahu kita berfikir. Mereka telah menetapkan perkara-perkara sejarah yang ‘harus kita percaya’ mengikut apa yang mereka mahu. Mereka mahu kita percaya bahawa Perang Dunia Kedua adalah untuk menamatkan keganasan Hitler terhadap Yahudi dan untuk mewujudkan dunia yang lebih aman di bawah kekuasaan mereka. Namun di sudut tersembunyi, mereka jugalah yang menjayakan penubuhan Israel selepas Perang Dunia Kedua. Dan, mereka mahu kita berfikir dan percaya bahawa Perang Dunia Pertama pula tercetus kerana untuk mewujudkan dunia lebih aman.
jihad
Kerajaan Islam Turki Uthmaniyah
Namun dari satu sisi lain, ia adalah untuk menamatkan kerajaan Islam Turki Uthmaniyah yang dilibatkan sama dalam Perang Dunia Pertama. Kita ditipu dan masih ditipu. Keturunan Rothschild jugalah yang menyediakan dana untuk menjayakan Revolusi Perancis, Perang Teluk, gerakan komunis di Asia dan banyak lagi peristiwa dunia yang melibatkan peperangan dan kesengsaraan umat Islam.
Keturunan Rothschild di Jerman mengalami pecahan kepada banyak nama seperti Bauer. Pecahan Bauer kemudian menjadi keturunan paling berpengaruh dalam amalan pemujaan dan sihir ketika Zaman Gelap Eropah di Jerman. Pada kurun ke-18, Amschel Rothschild menubuhkan dinasti kewangan paling berpengaruh di Frankfurt dan bekerjasama dengan House of Hesse.
Keturunan Rothschild menjadi besar dan mengalami banyak pecahan sehingga hari ini daripada Guy de Rothschild. Keturunan ini juga yang mengasaskan istilah anti-semitik atau anti-Yahudi dan mengecam serta mengenakan tindakan keras kepada mana-mana pihak yang memburukkan bangsa Yahudi.
r-reich.of.the.black.sun_21
Thule Society
Kajian oleh sekumpulan ahli sejarah yang dilakukan di Jerman mendapati, kajian semula yang dibuat oleh mereka memperoleh jawapan bahawa Hitler dan Nazi menerima dana perang daripada keturunan Rothschild yang berpusat di Britain. Penemuan itu juga merekodkan Hitler adalah ahli elit dalam pertubuhan rahsia Thule Society dan Vril Society yang berpusat di Jerman. Malah, Leonardo Da Vinci juga direkodkan sebagai salah seorang daripada ahli Thule Society yang mewarisi pengetahuan terahsia. Kumpulan pengkaji tersebut juga berjaya mengesan rekod urusan pemindahan wang daripada Rothschild kepada Nazi menerusi Bank of England.
Juga menerusi kajian itu mendapati kelengkapan dan senjata perang yang digunakan Nazi Jerman yang dibekalkan firma pembuatan senjata milik keturunan Rothschild di Amerika iaitu IG Farben yang diuruskan Paul Warburg.
Pihak yang berada dibelakang Hitler dan menyediakan dana untuk ‘misi’ Perang Dunia Kedua kepada Nazi adalah daripada keturunannya sendiri. Peristiwa holocaust yang dilakukan Hitler hanya dijadikan alasan untuk penubuhan negara Israel selepas menjadikan golongan Yahudi Ortodox sebagai mangsa Nazi. Sesiapa sahaja yang menentang idea penubuhan negara Israel akan ditentang dan dibunuh. Maka matlamat Perang Dunia Kedua juga adalah untuk menghapuskan Yahudi Ortodox yang tidak pernah bersetuju dengan penubuhan negara di tanah yang dijanjikan, mereka akhirnya dibunuh demi menjayakan agenda Illuminati untuk mendirikan negara laknat, Israel.
Dalam kajian yang sama, kumpulan pengkaji tersebut cuba menjejak saudara mara Hitler yang masih wujud hari ini untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai tokoh perang itu. Mereka kemudian mengambil sampel DNA Hitler untuk dipadankan dengan rakyat Jerman dan orang Eropah di negara-negara yang lain. Jawapan yang ditemui mendapati, DNA Hitler adalah sepadan dengan DNA keturunan Bauer, manakala keturunan Bauer pula adalah daripada keturunan Rothschild yang mempunyai kod genetik DNA yang sama!
Stalin
Stalin
Malah lebih mengejutkan, kajian DNA selanjutnya mendapati semua 42 Presiden Amerika Syarikat, Stalin (pemimpin komunis), Karl Marx, Darwin (pengasas teori evolusi beruk), British Merovingan (golongan istana Britain) dan majoriti orang Yahudi adalah daripada garis keturunan yang berkait rapat dengan Top 13 Illuminati Bloodlines termasuk Rothschild dan Adolf Hitler. Mereka semua bersaudara, saling bekerjasama dan berkongsi agenda yang sama ke arah New World Order dan One World Government.
The Mind of Adolf Hitler
The Mind of Adolf Hitler
Buku ‘The Mind of Hitler’ tulisan Walter Langer menjelaskan, Hitler bukan sahaja dibiaya keluarga Rothschild, tetapi Hitler juga adalah keturunan Rothschild. Langer selepas mendapat maklumat salasilah keturunan Hitler, beliau menulis tanpa menyatakan tahun kejadian. Tetapi berdasarkan rekod kelahiran di Austria, bapa Adolf Hitler iaitu Alois Hitler didaftar kelahirannya pada tahun 1830:
“Adolf’s father, Alois Hitler, was the illegitimate son of Maria Anna Schicklgruber. It was generally supposed that the father of Alois Hitler (Schicklgruber) was Johann Georg Hiedler. There are some people who seriously doubt that Johann Georg Hiedler was the father of Alois… (an Austrian document was) prepared that proved Maria Anna Schicklgruber was living in Vienna at the time she conceived. At that time she was employed as a servant in the home of Baron Rothschild. As soon as the family discovered her pregnancy (adulteries with Rothschild) she was sent back home… where Alois was born.”
“Alois Hitler iaitu bapa kepada Adolf Hitler adalah anak luar nikah yang dilahirkan Maria Anna Schicklgruber. Ia sepatutnya kelihatan seperti bapa kepada Alois Hitler adalah Johann Georg Heidler (selepas Johann berkahwin dengan Maria Anna). Namun ramai orang sangsi dengan tanggapan bahawa Johann itu adalah bapa kepada Alois…(menurut sebuah dokumen Austria – diperoleh daripada Canselor Austria, Dolfuss) mencatatkan bukti bahawa Maria Anna adalah bekas orang gaji di rumah Baron Rothschild (di Austria) (juga dikenali sebagai Lord Rothschild). Selepas keluarganya tahu Maria mengandung (hasil zina dengan Rothschild) dia dihantar pulang…dan melahirkan Alois (Alois ialah bapa Adolf Hitler).”
Inside The Gestapo
Inside The Gestapo
Buku tulisan Langer yang kedua ‘Inside Gestapo’ selepas Langer memperoleh sumber maklumat daripada pegawai tinggi Gestapo iaitu Hansjurgen Koehler yang diterbitkan pada 1940. Langer menulis siasatannya mengenai dokumen latar belakang keluarga Hitler yang disimpan oleh Canselor Austria. Koehler sempat membaca salinan dokumen Austria itu yang diterimanya daripada Jabatan Heydrich iaitu sebuah pertubuhan Khidmat Sulit Nazi. Koehler kemudian menceritakan kepada Langer.
Langer beliau menulis dalam Inside Gestapo:
..The second bundle in the blue file contained the documents collected by Dolfuss. The small statured, but big-hearted Austrian Chancellor must have known by such a personal file he might be able to check Hitler…His task was not difficult; as ruler of Austria he could easily find out about the personal data and family of Adolf Hitler, who had been born on Austrian soil… Through the original birth certificates, police registration cards, protocols, etc., all contained in the original file, the Austrian Chancellor succeeded in piecing together the disjointed parts of the puzzle, creating a more or less logical entity.
..Kepilan kedua daripada fail biru mengandungi dokumen-dokumen yang dikumpul Dolfuss…..Canselor Austria itu semestinya mengetahui perihal fail sulit yang berkaitan Hitler…. Tugasnya tidak sukar; sebagai pemimpin Austria, dia dapat menyelidik salinan asal sijil kelahiran Hitler yang lahir di Austria…. Dan juga mengetahui latar belakang keluarga Adolf Hitler..Melalui salinan asal sijil kelahiran, rekod pendaftaran kelahiran daripada polis…semuanya termuat di dalam fail itu…Canselor Austria berjaya mencantum puzzle…
A little servant girl… (Hitler’s grandmother)… came to Vienna and became a domestic servant, mostly working for rather rich families. But she was unlucky; having been seduced, she was about to bear a child. She went home to her village for her confinement… Where was the little maid serving in Vienna? This was not a very difficult problem.
“Seorang gadis (Maria Anna, nenek Adolf Hitler)…tiba di Vienna (Austria) dan menjadi orang gaji di sana..dia tidak bernasib baik, digoda dan mengandung. Dia dihantar pulang ke kampungnya.
Very early Vienna had instituted the system of compulsory police registration. Both servants and the employers were exposed to heavy fines if they neglected this duty. Chancellor Dolfuss managed to discover the registration card. The little, innocent maid had been a servant at the…Rothschild mansion. ..and Hitler’s unknown grandfather must be probably looked for in this magnificent house. The Dolfuss file stopped at this statement.
Vienna mensyaratkan sistem pendaftaran di (balai) polis……Canselor Dolfuss mendapati, gadis itu menjadi orang gaji di rumah Rothschild..dan datuk Hitler yang tidak dikenali itu mungkin berada di rumah itu… fail Dolfuss berakhir pada pernyataan ini.”
Bapa Hitler adalah hasil daripada hubungan zina antara Maria Anna dengan Rothschild. Kemudian Maria dihantar pulang untuk berkahwin dengan Johann bagi menutup malu keluarga. Selepas kelahiran Alois, anak itu diberi nama keluarga Heidler yang kemudian ditukar menjadi Hitler. Adolf Hitler iaitu anak kepada Alois juga adalah pecahan daripada keturunan Rothschild yang seterusnya menyertai Thule Society untuk bersama bloodline yang lain menjayakan agenda yang dikongsi sesama mereka iaitu New World Order dan bekerja untuk The Hidden Hand. Langer terus menulis dalam Inside Gestapo mengenai punca sebenar kenapa Hitler mahu menyerang Austria iaitu mahu menutup rahsia mengenai asal kelahirannya yang mempunyai pertalian dengan Rothschild, keturunan Yahudi penyembah syaitan yang sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai matlamat Zionis.
Hitler Bunuh Diri?
Hitler Bunuh Diri?
Di akhir Perang Dunia Kedua, kita diberitahu oleh para penulis sejarah di Barat bahawa Hitler mati bunuh diri. Namun benarkah begitu?
Adolf Hitler suicide story questioned after tests reveal skull is a woman’s
Adolf Hitler’s suicide in his Berlin bunker has been called into question after American researchers claimed that a bullet-punctured skull fragment long believed to belong to the Nazi dictator is, in fact, that of an unknown woman.
hitler_1539846c
Adolf Hitler suicide story questioned after tests reveal skull is a woman's
The four-inch skull fragment has a hole where a bullet reportedly passed through Hitler’s left temple when he shot himself and is kept in Russia’s federal archives along with what are said to be his jawbones. Together, they are all that is left of Hitler’s body, the charred remains of which Soviet forces first recovered in 1945. For years, the Russians have held up the artefacts as proof that Soviet troops found Hitler’s body in the ruins of Berlin and that he died on April 30 when he shot himself just after taking cyanide.
But a History Channel documentary programme broadcast in the US called Hitler’s Escape claims the skull fragment belongs to a woman under 40 and not Hitler, who was 56 when he died. It quotes Nick Bellantoni, an archaeologist and bone specialist who took DNA samples from the skull in Moscow and had them tested at the University of Connecticut. He and his colleagues are sceptical that the skull fragment could belong to Eva Braun, Hitler’s long-time companion, since she is thought to have committed suicide by cyanide rather than with a gun.
The findings are likely to revive conspiracy theories suggesting that Hitler did not die in 1945 but survived and fled to South America or elsewhere. Proponents of that theory believe Soviet troops found only his body double.
However, the Russians have never held up the skull as exhibit one, always insisting that the jawbones — said to be in perfect condition – are confirmation. Soviet forces tracked down an assistant to Hitler’s dentist in 1945 who confirmed their authenticity. The contested skull fragment was found later, in 1946, when the Russians began an investigation after rumours that Hitler was still alive. It was found in the same hole outside Hitler’s bunker where his body was first found.
Sumber: Telegraph.co.uk
Sejarah dunia yang kita baca menerusi buku-buku tulisan orientalis dan evangelis Barat adalah satu pembohongan kepada umat manusia. Namun, kebenaran tetap akan berdiri tegak sebagai kebenaran dan kebatilan akan tersungkur menyembah bumi apabila setiap pihak mula mencari kebenaran yang didahagakan. Wassalam.

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...