Rabu, 13 Jun 2012

Agenda Rahsia Dalam Twitter


Temuramah antara stesen TV Fox News (Amerika) dengan Dr. Keith Ablow membuktikan bahawa Illuminati mempunyai agenda tersembunyi yang tidak disedari oleh masyarakat dalam teknologi Twitter.

Agenda tersembunyi Illuminati ialah mereka cuba menjadikan Twitter sebagai alat perantara untuk mengenal pasti dan menganalisis keadaan ‘mood’ masyarakat Amerika mengikut waktu. Mereka juga cuba melihat ‘mood’ manakah yang mengambil tempoh masa yang paling panjang dalam 24 jam.

Keadaan ini walaupun masih dalam bentuk persoalan, tetapi ia seolah-olah sudah mendedahkan rangka-rangka perancangan level mikro para pasukan Illuminati. Ianya jelas menunjukkan rakyat Amerika tidak lebih kepada suatu bahan ujian untuk para jurutera Illuminati menguji pelbagai aplikasi.

Rujuk link ini.

Ia tidak lebih seperti Facebook yang mana pengasasnya sendiri iaitu Zuckerberg menyindir ahli-ahli Facebook dalam satu chatting pada awal 2004 dahulu. Ketika itu beliau baru berumur 19 tahun. Di bawah adalah perbualan Zuckerberg dengan salah seorang kenalan yang tidak dikenali berkaitan Facebook awal ciptaannya.

Zuck: Yeah so if you ever need info about anyone at Harvard
Zuck: Just ask.
Zuck: I have over 4,000 emails, pictures, addresses, SNS
[Redacted Friend's Name]: What? How’d you manage that one?
Zuck: People just submitted it.
Zuck: I don’t know why.
Zuck: They “trust me”
Zuck: Dumb f**ks

Perbualan ini telah didedahkan oleh akhbar Business Insider pada 13 Mei 2010.

Wallahu’alam…

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...